Hammarby IF
Bordtennisförening

Hammarby Bordtennis klubbshop

Om du spelar för Hammarby Bordtennis vill vi att du använder klubbkläder med tryck från vår sponsor. Vi säljer matchtröjor och träningsoveraller med namntryck. Vi också tagit fram en praktisk klubbväska som passar perfekt för träningen, tillsammans med en enklare träningströja med Hammarbys klubbemblem på bröstet.

Beställ genom att följa länkarna nedan och fylla i formulären. Varorna hämtas upp på vårt kansli i Liljeholmshallen. Vi ser gärna att du betalar med Swish direkt när du hämtar upp din beställning.

BESTÄLL TÄVLINGSKLÄDER HÄR

BESTÄLL VÄSKA HÄR

BESTÄLL TRÄNINGSTRÖJA HÄR

Kom gärna med förslag på produkter som du vill ska finnas att köpa i klubbshoppen!