Hammarby IF
Bordtennisförening

Att vara medlem eller förälder i Hammarby Bordtennis

Hammarby IF BTF är en av Sveriges största bordtennisklubbar. Vi är en ideell förening och del av Hammarbyalliansen, tillsammans med 19 andra föreningar. Vår vision är att alla människor, oavsett ålder och förutsättningar, ska få möjlighet att utvecklas både som personer och pingisspelare. I Hammarby IF BTF spelar man för att ha skoj eller för att vilja bli bäst i världen.

Välkommen till vår hemsida
Här på vår sajt försöker vi se till att all information som ni behöver ska finnas. Här hittar ni till exempel anmälningslänkar och information om tävlingar, här kan ni beställa klubbkläder och väskor, och för er som ännu inte är medlemmar – det är här ni får veta hur ni anmäler er för att börja spela. Vi har också en sida för er som undrar hur det fungerar att börja spela pingis hos oss, och här kan ni anmäla er till läger på skolloven. Vi bjuder också på träningstips och vill gärna att ni tar del av vår värdegrund och vår uppförandekod.

Vi drivs ideellt och du kan hjälpa till

Även om vi är en stor klubb drivs vi av ideella krafter. Vi har inget avlönat kansli, utan klarar allt sådant arbete med styrelsens och medlemmars insatser. Det betyder att ni medlemmar och föräldrar behöver hjälpa till ibland, och ha förståelse när saker tar lite extra tid. Men det är ändå viktigt att ni säger till när något inte fungerar, så att vi hela tiden kan förbättra oss. Fundera gärna på vad du tycker behövs på vår hemsida, och vad du kan bidra med till föreningen. Tillsammans skapar vi ett bättre Hammarby Bordtennis.